Merib canım mammadusbaby diye Bi marka var çok ergonomik olduğunu duydum kullanan arkadaşlarımdan. Yenidoğan aparatıyla ilk aylardan itibaren kullanılabiliyormuş. Ben de kızımın 40ı çıkınca doğuya eşimin yanına geri dönücem. Uçakta bana çok büyük Bi kolaylık olacağını düşündüğüm için yenidoğan aparatıyla beraber kanguru kullanıcam. Bi araştır istersen. Mammadusbabyde 215tl gibi Bi fiyatı var yenidoğan aparatıyla. Bide Instagramdan ilkaybebe diye Bi marka var ona da bakabilirsin oda 189tl gibi Bi fiyatı vardı sanırım. Ama ben mammadus baby olanı almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlarım çok memnun 2.aydan itibaren kullandı arkadaşlarımda.