Melike11 Kızlar eskişehir de detaylı yaptırcam ancak tıp fakültesi eşleri yanında almıyormuş diye duydum bilgisi olan var mı birde önerebileceğiniz doktor ve fiyatları biliyor musunuz? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Mervektk Melike11 evet almıyomş bide doktor çok tersmiş perşembe günü gidicem nasipse turgay şenere 450 tl fiyatı cnm
Lilininannesi Melike11 tıp da Melih Velipaşaoğlu benim doktorum. Detaylı 180 tl, detaylıda da normal kontrollerde de eşleri alıyor. Ama detaylıda tıp fak doktorları renkli görüntü vermiyor, normal ultrason görüntüsü veriyorlar bilginiz olsun.
Deletedmom381 Melike11 Mete tanırı asla tavsiye etmem biz kendisine gittik ikili tarama sonucumuza dahi bakmadı. Hematoloji bölümünden randevu almak için kendisinin konsültasyon yazmasını istedik bana nasıl randevu aldıysan git oraya da randevu al diyerek bizi tersledi. Üstüne üstün bu yetmezmiş gibi kalkıp paran varsa yaşarsın yoksa ölürsün ibaresini kullandı. Oda yetmezmiş gibi muayenesini bile kendi yapmadı. Ardından o gün biz gittiğimiz de bebeğimize doğru düzgün bakmadı diğer gün başka doktora gittik içerde amniyotik bant diye birşey gördü doktor Mete bey bundan da bahsetmedi bize. Benim kan ile ilgili sıkıntım olduğu için mecbur tıp fakültesine gitmek zorundaydık ve Hematoloji olması şart koşulmuştu bana. Hematoloji de randevu vermek için kadın Doğumcunuzun konsültasyon yazması gerekli dedi. Bunları doktora anlatmak için tam 5 kere cümleye yeniden başladık çünkü sadece kendi konuşup kendi dinledi. Mete bey asla Turgay Şener şiddetle tavsiyemdir 🙄
Kaya1902 Mervektk tıp fakültesindeki profesör asla ters değil arada saçmalayan gebeler olduğu için doğal olarak çileden çıkartıyorlar özelde alıyorlar eşleri
Melike11 Mervektk çok teşekkür ederim canım bende tıpta karar kılmazsam muhtemelen ya turgay bey ya da anadolu hastanesinde ahmet bey varmış onu tercih ederim gibi kafam karıştı çok
Sevinc72 Ben detaylı ultrason için Hüseyin Mete Tanır a gittim gerçekten çok iyi bir profesör hem kibar hemde çok güzel ilgileniyor tavsiye ederim
Melike11 Deletedmom381 şuan bunu okuyunca gitceğim varsa da vazgeçtim.Kim olursa olsun o şekilde konuşamaz.Benim bi tanıdıgım da tıp ta bi prof a gidiyordu başka bölümde demişti burunları havada diye ben özel hastaneye gidiyorum sağolsun doktorum pazar günü bile acıyor telefonlarımı.Böyle davransa deliririm heralde
Deletedmom381 Melike11 Ben ağlaya ağlaya eşim sinir küpü olarak çıktık hastaneden. Evet Turgay bey biraz pahalı ama insan muamelesi görürsün gerçekten. Zaten Eskişehir de bir Mete tanır birde Turgay bey çar perinatoloji uzmanı olarak. Diğer yapanlar radyoloji uzmanları. Ama tavsiyem kesinlikle Turgay bey. Çok şükür rabbim onların eline mahkum etmedi de bizde özele devam edebiliyoruz şimdi canım. Aynen şuan özeldeki doktorum öyle geceli gündüzlü irtibata geçebiliyorum ama oradaki doktorlar hiçte öyle değil. Turgay bey ilk önce dinliyor sonra muayeneye alıyor. Eşinde girebiliyor içeriye. Yalnız ona gidersen muayene sırasında değil görüşme odasında sorularını sor canım. Kendisi muayene yaparken yanlış bir ölçüm yapmamak adına soru sorulmasını istemiyor. Görüşme odasında istediğini sor için ferah aklın şüphesiz ayrılırsın.
Melike11 yummyaras Daha önce ümit batıkentteymiş çok duymuştum iyi diye fiyat olarak da iyiymiş değerlendireceğim çok teşekkür ederim ilginiZe
Melike11 Deletedmom381 çok sağol canım insanların burnu neden bu kadar büyük anlamıyorum Allah onları da birine muhtaç ederse anlarlar ama umarım kimse kimsee muhtaç olmaz.Benim yarın gitmem gerekiyor iznimi yarına alabildim bi tek bakalım sabah 8 de arayacağım artık kim olursa ama tıpı sildim kafamdan
Deletedmom381 Melike11 Sende sağol canım benim 😊 Amin aminnnn valla kimse kimsenin eline düşmesin gerçekten ama böylelerinin hiç düşürmesin 🙏🏻🙏🏻 Allah kolaylık versin hayırlısıyla halleder çıkartırsın inşallah aradan canım 🙏🏻
oguzs Mustafa tarik turan kesinlikle tavsiye ediyorum. Asiri tatli dilli biri. Esim,kardesimve gorumcem olmak uzere 4 kisi gittik hic sorun olmadi