emineeeeee Aynı durumdayım 🙋🏻♀️
Şafak kalmadı eksileri sayiyorum şimdi ama ne gelen var ne giden 😔
Dün ne güzel suni sanciyla baslatilacakti doğumum doktorum resmen son anda dalga gecer gibi almadı doğuma normal kontrol etti yolladi kucagim bos kaldim 😔
Ne zaman gelecek bunlar 😔😔