Ykslbsr Ben 2 aylık hamıleyım doktorum bıraz korkuttu buraya yaIıp bılgı almak ıstedım epilepsı olupta Dogum yapan varmı 1. Gebelıgımde gecırdım zaten ben bu epiepsı rahatsızlıgını ama ılac kulandıgım ıcın sımdı doktor bıraz korkuttu
Seva_Sevaaa Ykslbsr benim arkadaşimda öyleydi hicbisey olmadi normal dogurdu çoçukda çok saglikli çok şükür 😊
Ykslbsr [silindi]benım doktorum ılacımdan dolayı cocugunda bı takım engeller olur dedıde ondan sordum tesekur ederım msjı a cevap verdıgınız ıcın@Birsen85#4477491