Msy16 bende ilk gebeliğimde çoook zorlandım. 5 ay evden çıkmadım. Serumu bile evde aldığım oldu. Hatta 1 siyah tayt ve 1 siyah eşofman , eşimin tişörtleriyle bitirdim gebeliği... öylesine depresiftim. Depresyon ilaçlarını istemedim ama günde 2 zofran aldığım oldu😞Dünya güzeli bir kızım oldu doğumum ve emzirme dönemim de yine depresifti ama daha ılımlı. Şimdi 7 yaşında öyle mutlu ve başarılı bir çocuk ki. Neşe dolu ve sağlıklı hep öyleydi. İnan lohusalık bitikten sonra ben de öyle mutluydum ki. İyi ki doğurmuşum iyi ki diyerek geldim bugünlere. Geçecek Allah’ın izniyle...Üstelik ikizmiş düşünsene çifte mutluluk💞