baby3_ canım iki kere geçirdim kimyasal gebelik . Adetin gecikiyor testlerde pozitif çıkıyor beta artışın iki günde iki katına çıkarak artması gerekirken düzensiz artıyor ve bir süre sonra adet oluyorsun böylece kese bile oluşmadan gebelik sonlanıyor. Çoğu kadın bunu yaşayıp farkına bile varmıyor aslında ama bizim gibi gebe kalmak isteyen bayanlar sürekli kendilerini dinlediklerinden hemen farkıma varıyorlar. O yüzden Doktorlar ısrarla adet gecikmesinden bi hafta sonra test yapın diyorlar. Hemen üstüne hamile de kalabilirsin gebe kalmayıetkileyen bir durum değil.en son şubatta adet olduğumda kimyasal gebelik yaşadım değerim 279 a kadar çıktı.sonraki ay adet görmedim ve hamile kaldım