Ririnil benimde ilk kızımda da rahime inmiş doğum pozisyonu almıştı ama bi türlü kanala girmedi. Doktor çatı muanesi yapti belki acilma vs olur diye ama malesef kapi duvar dedi onun üstüne 2 gun bekledik belki acilma olursa diye yine olmadı 41. Hafta bitmisti benim sonra tekrar gittik baktik acilma yok suni sanci verseniz dedim oda acilma 0 olduğu icin vermem aci cektirir sadece dedi o gün sezeryan oldum 🙈
Bazi seyler olmayınca olmuyor o kadar hareket yürüyüş bosa gitti 😂