Dileks ben erken öğrendim son adet tarihim 3 Eylül dü ve 37 günde bir adet oluyordum 3 ekim de bir misafirliğe gitmiştim orda eli şifalı bir kadın vardı kadınlara bakıp rahatsızlıklarını anlıyordu bende nasıl bişey olduğunu çok merak ettim bana da bakmasını istedim o da bakıp benim hamile olduğumu söyledi tabi ben inanıp inanmamak arasında kaldım. Sonra adetimden 1 hafta sonra yani 16 Ekim gibi hamile olduğumu öğrendim. Ve kadının yöntemi şuydu sırt üstü uzanıyorsun genelde sabah saatleri daha gerçekmiş kaşıklarına bastırıyorsun eline bir beze geliyor o kalp gibi atıyorsa bebek atmıyorsa tekrar adet görüceksin ben denedim ve hissettim