Gonulkul canm bana 10+6 da çıkıntı var dedi 12+1 de ikili teste gittim boşlk var kız gbi göstermiyor ama yanlma payı çok oluyor dedi ayakları 5 dakka durmadı ki şaşkolozun 🤣 doktor baksn incelesin annesinin merakı gitsin 🙈 haftaya tkrr gitcem inş. Öğreneblrz de şu merakımız gider 🙈