Doga1 Arkadaşlar göbekte çatlak oluşmaması için ne kullandınız ? Doğal ürün de olabilir . ☺️ Ne zaman başladınız kullanmaya ?
Nnazli1996 Doga1 4 aylıkken başla cnm ben blmyordum 6.ayda başladm mustela çatlak kremi cok iyi çatlamadı benim son 1 ayim kaldi pahali biraz ama baya war kulllnirsin
birkizbirerkek Hamileliğimin başından beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum 26+1 günlük hamileyim henüz hiç çatlağım yok çok memnunum bende bu sitede baya araştırdıktan sonra Hindistan cevizi yağına karar vermiştim