Ebrs Aysegulanne ben bebe yagı kullanıyorum bide saf zeytinyağı canim. Bunlara başlamadan önce göğüslerim çatladı, kırmızı kırmızı cizgiler oldu. Karnımda da olmamasi için basladim Insallah catlamam 😊
Gizemmciik Aysegulanne mustela ve zadevitalın en ıyısı canım benım hıc catlagım yok olmadıda 31 haftalıgım sukur bırtane bıle olmadı
Zeynpatak Aysegulanne 5 gunluk anneyim . Sadece bebe yagi kullandim karnimda hic catlagim yok ama yanlsrima cok surmeemisim bikac kirmizi damar belirmis bel tarafimda
etugce Freiöl bebeyağı kullanıyorum ben, çatlak yağını da çok öneren var içeriği tamamne doğal şuan yüzde 50 indirim var sitesinde flamingo50 koduyla indirimle alabilirsiniz :)
bengiben 14 haftalığım daha banyoda katı hindistan cevizi yağı sürüyorum memelerim ve kalçalarım dahil olmak üzere. Banyo yapmadığım günlerde de palmers’ın kakao yağı çatlak kremini kullanıyorum.
etugce ozisim alman marka, mühendisinoğlunda yıldızlar listesinde onun dışında bebeyağı ve bir çok ürünü vegan, hatta bebe yağında bebekler elini ağzına götürüyor diye içilebilir ibaresi var zararsız. Sitesinde içeriklerine bakabilrisiniz
[silindi] Aysegulanne Hindistan cevizi yağı kullanıyorum bol su içiyorum 38 haftadayım şimdiye kadar çatlamadım inşallah bundan sonra çatlamam🙈