Huzur20 Kızlar 40+0dm kontrole gitmiştim doktor bebegin 3800 filn olduğunu söyledi biraz daha beklersen kilo alır doğum zor olur dedi bende tamm dedim bugün yatisim yapılsın annem biraz daha bekle diyodu ama ben bian önce kavuşmak istiyodum neyse suni sancı verdiler bende ne açılma ne kasılma yoktu sunide 4 saatin sonunda 2cm açıklık olmuş ama ben o sanciya dayanamadim çok şiddetliydi yani bana öyleydi dayanamayıp sezaryan istiyorum dedim sezaryana alındım kavuştum kuzuma 18gun oldu sütüm öyle çok yok ve dikkat edin nolur krem filn kullanın gogsunuz yara olmasın acısı felaket bisey diyeceğim o ki eğer sanciniz yoksa açılmada yoksa biraz daha bekleyin ben aceleci davrandım şuandada kötü değilim ilk günler zor oluyodu sadece
Deletedmom277 Huzur20 Benimde 40. Haftamda suni sancıyla olacaktı 7 saat ağrının gelmesini bekledim 3 kere suni sancı verdiler 1 cm de kaldı açılmam sancıda gelmedi doktor bana da bekleyelim dedi ama ben beklemedim zaten belli oluyor ne olup olmayacağı.
kvsrgkhn Huzur20 bende 23 nisan da sezeryan oldum hala sag tarafimda yanma hissi var ne zaman normale donerim acaba