Fatma9438 canım umudunu sakın yitirme Rabbim herşeyin en iyisini en güzelini bilir ve herkesin nasibinde ne varsa onu en güzel zamanda nasip eder. Ben 1 sene istemedim korundum evlendikten sonra. Sonra istemeye başladık enfeksiyon çıktı sonra rahim ağzında yara vardı onu dondurdum 2-3 ay ilişki yasaktı o süre zarfında zaten iyileşene kadar. Sonrasında da yine denedik olmadı adetlerim 3-5 gün geç veya erken olurdu 10-15 günleri bulmaya başladı gecikmeler. Doktora gittim kilo vermem gerektiğini söyledi hormonların iyi ama kilona göre yetersiz kalıyor hamile kalmanı engelliyor olabilir dedi çünkü hiçbir problem çıkmadı ne bende ne eşimde. 75 kilo idim o zaman ve insülin direncim varmış şeker hapı kullandım 3 ay ve klomen femara diye ilaçlar ve çatlatma iğnesi yaptırdım 3 ay boyunca yine olmadı hamilelik. O arada 70 kiloya kadar zayıfladım. Doktorum yaşınız genç aşılama ve tüp bebek denemeyin 1 sene süre verin kendinize dedi olmazsa deneyelim dedi bizde kabul ettik. O ay eşimle 1-2 günlük tatile çıktık kafamızı rahatlattık çocuk illaki olur sorunumuz yok diye düşünmeye başlayınca stres yapmayınca o ay kendiliğinden hamile kaldım. Ben tabi yine adetim gecikti adet olacağım diye beklerken test falan bile yapmadım 1,5 aylık hamileyken öğrendim hamileliğimi. O yüzden sana en büyük etken stres. Şimdi 36. Haftalık hamileyim 3,5 sene oldu evleneli. Baya bekledim tabi sabırla duayla. Rabbim inşAllah isteyen herkese nasip etsin size de en kısa sürede inşAllah 🙏🏻