MeFa Duyduğuma göre Erzincan'a da gebelik okulu varmış. Nedir neyin nesidir giden var mı? Gerekli mi? Araştırmada ücretsiz 5haftalık Bi eğitimmiş. Hangi haftalarda gitmek gerekiyordur ki acaba? Bide hastane olarak neona gidiyorum mesela. Bu durumda gebelik okulu için devlete gitmekte sıkıntı var mıdır. Doktorumun araştırmada mı olması gerekir? Bilenler bildiklerini paylaşabilir mii☺️
NhLpRn MeFa özele gitseniz bile devletin gebelik okuluna gidebilirsiniz hastaneye gidip kayıt yaptırıyorsunuz onlar kurs başlayınca sizi arayıp haber veriyorlar
Elvn MeFa bn balikesrde gttim 4 hafta haftada 1 gun canm dewlet hastanesinde ucretsiz cok memnunum iyikide gtmisim