Crngkhn
Crngkhn teşekkürler canım evet bi süre oluyor bir hafta kadar sadece lavabo için kalk kabız olmamaya özen göster zorlamamak için uzanirken ayağını yükseğe atıp yat ben gece dahil oyle uyudum şuan iyiyim çok şükür benim kanama alanım rahim ağzındaydı çok umutsuz konuştu doktor bebeği tutamayabiliriz dedi şükürler olsun kanamam durdu agrım yok şuan ayakta uzun süre duramıyorum hemen kasılma oluyor tabi