oykusss Busrabora Kusmaya başladığında diye bı espri yapmak istiyorum 🤣🤣🤣 Öğürdüğün zaman o karın sıkışması falan 🤣🤣 bende 8+4 üm sanırım daha cok var 🤣🤣
hunilimom Busrabora 19 20 de başlarsın canım hissetmeye daha öncesinde bağırsak hareketlerin gaz hareketlerin olucak onları bebis sanicaksin ama değil en geç 24 de hissedersin 🙏🙏
BusrAdem Busrabora ben 15.haftada hisstmistm suan 24 haftaligim.dahaa belirgin 💙💙💙💙cok guzell.bisey beklee coook.guzel.gunler seni.bekliyo canimm❤⚘
PakizeMehmet Ben 19 haftada hissetmiştim suan 23 çok daha güçlü kuvvetli çok güzel bir duygu 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲🏻♥️
Minikkkuzummm hunilimom ben 12 haftalığım. Ne yani bağırsak hareketlerim miydi onlar benim 😅 Bebeğim diye sevmiştim halbuki
Mavis222 18 de hafif başlıyo sonra daha net hissediyorsunuz 23 haftalığım maşallah horon tepiyor canı istedimi
Mlssa Busrabora Canım ben 16dan sonra kıpırtı gibi hissediyodm ama belli belirsiz.Şuan 21+1 resmen artık tekmeliyor hatta şuan bile😃😃
Tugcesmsk 12 13 te ıcınde kayalar hissediyordum cok seyrek. Su an 19+4. Yaklasık 2 haftadır net hıssedıyorum 1 haftadır da dısardan tutan da hissediyor 🤭
Nazli18 Ben ilk 16da hissettim seğirme titreme gibi 17de de ilk tekmesini hissettim 😍 21 olduk geçen gün ilk defa dışarıdan da gördüm sadece bir ama bu sıralar daha az hareket ediyor anlamadım bende 18 19 gibi çok hareketliydi
Asiacr Busrabora canim benim de ilk gebeligim tam 17. Haftamda cok az gidiklanma tarzi birseyler hissetmistim. Sonra yavas yavas minik tekmeler basladi. Gitgide guclendi. 22+1 deyim simdi cok net. Anca bu zamanlarda.
GamzeAltndas Busrabora Ben 17haftada hissetmeye basladim canım senin daha çok zamanının var Rqbbim saglikla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻💕
GuelGltkn Busrabora bende 17 haftadan itibaren segirme ve kipirdama hissetim hergün de cogaliyo böyle baloncuk patlar gibi pit pit bi his 😄😊
Baharserbest Busrabora tam anlamıyla 16 haftalık ama ben 13 haftalık hissetmeye başlamıştım böyle göz seyreltilsi gibi 😊