pptya01 bende lansinoh un kremini aldım bugün 36+0ız bizde daha sürmeye başlamadım 38lerde 39larda sürerim. Ama kalkan almadım çok pahalı ya 💁🏻♀️ bide benim gögüslerim çok yumuşadı yara olmayacakmış gibi hissediyorum. Ola ki yara olursa o zamn alıcam bende kalkan. Pompa faln da almadım hiç ihtiyacın olmayabiliyor onlara alırsın kullanamazsın elinde patlar o kadr para verdiğinle kalırsın çok ihtiyacın olrsa gönderir birini aldırırsın hemen💁🏻♀️ fuzuli masraf yapma bence dostum ☺️