Betul21 Çok heyecanlı gitme , ben heyecanlı gittiğim zaman hep kursağıma dizdi doktorlar , sakın şekilde git . Eğer sana keseyle alakasız olumsuz birşey söylenir ise eğer güvenmediğin bı doktor ise asla üzülüp ağlayıp stres yapma kendine ben gittim kese rahim ağzına yerleşmiş dedi bana nasıl ağladım eve gelip sonraki gün kendi doktoruma gittim adam dedi ki rahim ağzının yerini bilmiyor galiba 🤣🤣 Çok da güzel bir yere yerleşmiş hiç sıkma canını dedi ben koskaca 1 gün boşuna ağlamış oldum 🙄