Meralbastemurr benim kızımda detaylı ultrasonda çıktı. Doktor kalbinde delik var ama doğana kadar büyük ihtimalle kapanır, sıkıntı yapma bebeklerin çoğunda oluyor bu dedi. Gerçekten de kapandı. Doğduğunda ilk gün sordum, kalbinde delik vardı, normal mi kalp sesi dedim doktor normal Yok herşey normal dedi