Skryszn Özel güngören hastanesini bilen var mı Bağcılarda Orada ki yeni doğan bakım ünitesinden bilgisi olan yazsın lütfen
Senayy Bende orda muayene oluyorum doğumumda orada olucak ilk oğlumda doğum yaptığımda solunum sıkıntı sı vardı 10 gün kövözde kaldı temiz di sıkıntı yoktu drlar da ilgiliydi
Senayy Muayene ücreti 60 TL ben sezeryan lı olduğum için sadece bu fiyattan haberdarım doğumda 1300 tl
Senayy Hımm allah acil şifalar versin inşallah canım yavruna benimde erken doğum olmuştu 34+5 de doğum oldu şekerim vardı benim üzülme inşallah tepeden tırnağa gözetim altında tutuyor lar bebeği sonra sağlıklı bir şekilde vericek ler sana inşallah