Happymoomtugce Arkadaşlar merhaba, şuan 14 haftalık hamileyim bilgilerde 3 aylık dönem sona erdi diyor. Happymom uygulamasinda sizler 2.trimester'a ne zaman geçtiniz ?
1987gokce Happymoomtugce 14. Haftadan sonra geçiliyor. 14+2yiz 2. tresimetreye geçtik. Elma büyüklüğündeyiz.
Lidya Oww bütün gebeliğim boyunca hafta ay hesaplamalarıyla cebelleştim Allahtan son 8 haftam kaldı uğraşmıyorum artık sorana haftayı söylüyorum.uygulamada 9.ayda gösteriyo internette 7.ayın sonu gösteriyo ben bezdim artık 😂