GulcinSermet Hayirli olsun oncelikle Allah sansiyla getirsin dunyaya yavrunuzu😊🧿❤️ Ben 33 haftalik hamileyim ogrendgmde 1. Senemdeydim ve evim kentsel donusumdeydi bska evde oturuyordum gecmeme 2 ay kala ben hazirlik yaparken dha cocuk yapmam derken hamile oldgmu ogrendim ve o an dunyam basima yikildi diyebilirim uzulmedim tabikide ama sevinemedimde beni tek basima bekleyen once is vardiki birde yeni evimin keyfini surucem die die dolaniodum
Heyecanla falan. Herkesten gizli odalara kapanip agladim. Bide ikiz olma ihtimali var dediler degerler cok yuksekti 15 gun duvarlari izledim evde😳😂Esim cok cocuk istiodu ztn o mest oldu ama ben nasil bir cocuk bakarim dha hazir deilim bu yuku nasil kaldiricam cocuga yetebilirmiyim die die kendimi yedim. Sonra bu dusuncelerin yerini her doktora gittigimde Allahim kotu bsyi cikmasin iyi olsun yeter demeler aldi.. oyle oyle derken 25. Haftalari gordum o vucudumda bsylerin gezmesi hareket etmesi falan ultrasonda yuzunu gormemiz tipi seklinin artik oturmasina sahit olman muaazzam bir olaymis sn nasil pismanlik duyabildin die kendime kizdim.. İlk korkularin ayni benim gbidir kesinlikle bunu yasamayan cok az kisidir die dusunuorm cnku vucudunun bile btun dengesi bozuldugu icin soklaniosun alisma evresine girdinmi 10 haftaya kdr sorun yok sakin korkma.. Sen bir insan getiriceksin dunyaya ve bunu yapabilen birtek biz kadinlar baska hicbir varliga nasip degil🙏🏻 Saglikla gelsin kuzucugun 🧿❤️