Beyza12345 canım bana gebeliğin başından beri regenesis OMEGA verdi Dr ve doğuma kadar kullan dedi yanında da gynoferon folik asit yine doğuma kadar kullanmamı istedi kullanıyorum normalde benim oğlum ilk gebelikte kilosu çok iyi doğmuştu böyle şeyler kullanmadığım halde 4 100 Gr doğmuştu inş bunlar bebeği çok şişirmez .. Dr gidince sorucam bakalım ...