annee1997 Merhaba kızlar sabah kalktıgımdan beri gögüsümün üstündeki kemiklerim çok kötü agrıyor oraya gögüs kafesimi denir ne denir sizde bilmiyorum..nefes aldıkca yada haraket ettikce dahada artıyor böyle durum yaşayan var mı? Hamilelikten ola bilirmi yoksa başka bişey mi..Ne yapsam geçer acaba çok kötüyüm nefes aldıkca batıyor(
Gultenefe annee1997 normal cnm bn iki ay cektim vlla gogus alt bosluguda agriodu ustte nefes alamiom saniodm igne gbi batiodu .bebegin yan durdugunda hafiflio biraz bas asag pozisyonuna gcnce dhada rahatlion bu seferde kasiklardan basliyon agrio die😊
Menis21 annee1997 Üşütmüş olabilirsin carptirdiysan kendini ama psikolojik de olabilir korkma birşeycik olmaz
Nerminguler annee1997 ben devlete gidiyorum cnm arayıp sorma şansım yok adama randevu bile çok zor buluyorum 😐😐😐
annee1997 Gultenefe o zaman doktora sormama gerek yok ..Teşekkür ederim canım rahatladım normal oldugunu duyunca
annee1997 Nerminguler ben 33+5 haftadayım ilk defa oluyor bende ..Ama endişelenmeme gerek yokmuş sizdede oluyorsa normal demekki
Gultenefe annee1997 daha dur canim 40 a gelene kadar feristahim kesildi yemin ediom bunlar en basit agrlr😀