Kamamir Sizce planlı sezaryena ayaklara kalıcı oje olur mu? Ellere olmaz herhalde ama ayaklara olur mu ki? Kirpik zaten takıyorum da oje merak ettim
Modies Kamamir olmaz siliyorlar 😂bir de kızıyorlar. Hani olmamıdım da küçük operasyonlar da bile öyle . Herhangi bir sorun olduğunda ayak tırnakları morarıyor onu kontrol ediyorlar
Burcu_cakir Kamamir cnm bence oje sürme sezeryana kalp nabzini ölçen cihaz var parmağına takıyorlarmış oje de etkiliyormuş kuzenimde öyle olmuş ameliyathane de silmişler oksijenli suyla nie oje aldırmak aklıma gelmediyse diie guluyo şimdi😂
oykusss Kamamir Sadece bir parmağa sürmemen yeterli demişti benim doktorum , Ama sezeryan da ne oluyor bilemem 🙄🙄 Benim geçirdiğim küçük operasyonda hiç sorun olmadı 😊
CansuUslanAkta Kamamir doktoruma sordum bana sadece iki işaret parmağın lazım onlar ojesiz olsa yeter dedi
Gzmanne gizemmm burnundaki hızma çıkıyor mu hiç çkarmadm 2 senedir biliyor musunuz çıkması mı lazım sezeryan olcam
Modies Kamamir yok valla. Ben el bileğimden local anestezi olmuştum. Onda bile ayağımdaki ojeyi çıkarttılar 😂 bir de kızdılar bana. En iyi sürmemek inanın bana
Hllswm Gzmanne evet çıkması şart ameliyatda metal hiç birsey olmamalı çünkü koter kullanılıyor kanayan bölgeleri yakmak için metal olan yere de zarar verir kesinlikle yasak
Hllswm Ecehan onun bi zararı yok cnm ojede şu acıdan yasak bi sorun olunca ilk el ve ayak tırnakları morarıyo o yüzden
ddmnrdgn Ya bunu ben de çok merak ediyorum instagramda gördüğüm fotolarda annelerin hep elleri ojeli ameliyathanede.
Kamamir CansuUslanAkta ama bu tuhaf olacak 😅😅😅 sonra 1 ay iki parmak ojesiz olacak))) benim dr dedi ki eline sürme ayaklarına olur dedi)
Fasulyem22 Kamamir elinize kandaki oksijen miktarını ölçen bir prop takılıyor ojece alet onu algilamadigindan sildiriyorlar