Bahar02 mrhba ben 9 haftalıkken çektirdim şimdi 18 haftaligim diş tomografisi cekilip 20 lik dişim cekilicek dolgu yapilicak şuan 1 haftadır antibiyotik kullanıyorum disimdeki iltihap cekildende tokigrafidende daha zararli bebeğe doktorununa güven ve ne derse onu yap benim doktorum bu konularda önce annenin piskolojisi diyen biri çünkü dişimin agrisindan yemek yiyemiyorum su bile icemiyorum 1 haftada 3 kilo verdim bebeğim beslenemiyor daha kötü herşeyden ki artık hamilelere özgü bir sürü güvenlik yöntemi var bu tarz tedavilerde moralini bozma ben 1 haftadır kafayı yedim sonra düşünün ce mantikli geliyor umarim bu son olur