Tunaecem Kızlar sonunda kızımı kucağıma aldım 39+5te normal ve kolay bir Doğum oldu🙏🙏kontrole gelmişken bi lavaboya gideyim dedim hastanede nişan geldi hemen doktorumun yanına gittim çatalda kontrol etti Doğum baslamiş dedi yatışım yapıldı 11de suni sancıya başlandı 2bucukta epudural iğneyle Doğum gerçekleşti 2gunluk anneyim allah sizede yardım etsin sağlıkla bebişlerinize kavuşun🙏😊😊😊