Onekim Kızlar neredeyse 36 haftalığız ve vajinamda çok baskı ağrı hissediyorum bir türlü geçmiyor yatınca dinlenince gitmiyor ne yapmam gerekli bilgisi olan var mı yatınca kalkmakta zorlanıyorum alt karnımda kasıklarımın üstü çok acıyo belimde ağrım var çok şikayetçiyim valla 🤦😒
Merlot Onekim nasıl bir ağrı, 38. Haftadayım 2-3 haftadır yürürken falan baskıyla birlikte bıçak saplanması gibi bir ağrı oluyor bana da.. yatınca geçiyor gerçi doktora sordum belli olmaz dedi devam ederse nst çekeceklerdi. Bir doktoruba danış istersen
peloo Onekim eh 36 hafta olmuşsun artk gayet normal o ağrılar bebek vajinaya baskı yapıo çatı ağrısı dedikleri şey o arada bıçak sağlanır gb bi ağrıda girer merak etme normal
Yenianne10 Onekim benimde oyle olmustu gecesine dogum yaptim canim rahmim dusecek gibi oluyodu ayni tuta tuta ayrik ayrik yuruyodum resmen 39+2 ile dogum yaptim
Onekim Merlot canım öyle Bi ağrı ki anlatamıyorum sağa sola bile dönerken canım çok yanıyor belimin ağrısı hiç dinmiyor zaten onu saymıyorum bile
Onekim Merlot akşamları biraz hareketli gündüz hareket etsem mi etmesem mi öyle tekmeler atmıyor sadece gezenerken karnıma sürtündüğü için belli oluyor hareket ettiği
Merlot Onekim ağrının şiddetinden anlarsınız demişti doktor. Ama sen gene de mutlaka arayıp konuş, geçen hafta hastane de ağrısı başlayınca doktora gitmedikleri için 36. Hafta da çok talihsiz bir olaya şahit oldum:( ihmal etme bence..
Onekim peloo ilk hamileliğim canım başımdan çok şeyler geçti korkuyorum son zamanlarda özele gitmeye başladım tam doktorluk konu olmadan gitmek de istemiyorum açıkcası
Elif0992 Onekim canım ben aynı durumu 20 li hatlardan beri yaşıyorum şu an 37+3 üm ağrı artarak devam ediyor zor yürüyorum hatta bazen adım atamayıp oturup kalıyorum. Yataktan kalkarken dönerken falan çok acıyor. Bana doktorum normal olduğunu bu tarz ağrıların olabileceğini söyledi ama yinede sen bilirsin bi sor istersen kendi doktoruna yanlış yönlendirmek istemem seni.
Aysegultezcan48 Son ay olduğu için ne yazık ki bunlar olucak Canım bende uyuyamıyorum geceleri olabildiğince bol yastıklı uyumaya çalış ben öyle yapıyorum
Onekim Aysegultezcan48 normal olduğunu bende tahmin edebiliyorum canım ama insan korkuyor çünkü başımdan çok şeyler geçti
Onekim Elif0992 bel ağrımın normal olduğunu söyledi canım daha öncesinde çatımdaki ağrı o zamanlar bu kadar yoktu söylemeyi unutmuştum ama bu aralar artınca meraklandım
Elif0992 Onekim evet benimde 32 den beri artarak devam etti bebek büyüdükçe baskı artıyor o yüzden ağrı oluyor ama gerçekten çok zor bi ağrı benim şuan tek şikayetim o başka bi sıkıntım yok şükür Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun