Asucan Arkadaslar 3 gun oldu dogrulamiyorum. 20 haftalik gebeyim. Belimde siddetli bit agri var wc aglaya aglaya gidiyorum. Doktora gidecek kadar ayaga kalkamiyorum. Ambulans cagirdik sedyeye yatamadim sarsilicam diye geri gonderdim. Napicam yardim edin. Belimde bacaklarima kadar vuruyor sanci kitleniyorum. Öksürükle başladı hersey ani bir sanci girmişti mahfoldum. Saat kac oldu hala uyuyamiyorum agridan =(
Minedemir15 Asucan cnm valla bilmiyorum ki bn 32 haftalığım çok şükür daha öyle bişi yaşanmadı doktora gidemiosan eve doktor çağır senden ve bebeğinden daha önemli değil sonuçta sağlık bu ihmale gelmez🤷♀️
Asucan Minedemir15 haklisin msjini gorunce hmn evde saglik birimini aradim fikir icin cok tsk ederim. Ins en kisa zamanda gelicekler.