Belinya Kızlar tuzlu yiyecekler yemediğim halde aşırı derecede sisiyorum. Yüzüm ellerim ayaklarım ve alt bacağım berbat şekilde sismisler ayak parmaklarımi oynatamiyorum sislikten. Bunu yaşayanlar ne gibi çareler bulabilirim.
Nurrrrr Belinya Bence direk hastaneye gidip neden bu kadar şişlik olduğunu ödem toplanıp toplanmadığını veya sizde gizli tansiyon olup olmadığını bununda sizin hissetmediğiniz halde şişirip şişirmediğini öğrenmeniz lazım 👍🏻
hunilimom Belinya tansiyon ölçümü yaptirmanizi öneririm bol su yürüyüş yaptığım halde yüksek tansiyon cıktı şuan ilaç kullanıyorum ellerin ayaklarım burnum sis ve çok zorluk çekiyorum inşallah birşey yoktur ama bi doktora gorunmenizi oneririm🙏
Belinya Nurrrrr evet haklısın canm bugün düğün vardı gittim ve hiç bir yengem ve kuzenlerim beni tanımadılar, yüzüm aşırı derecede şişmiş herkes şok oldu. Gizli tansiyon olabilir cidden çok haklısın. Çünkü bu kadar aşırı şişeni görmedim yaa
Nurrrrr Belinya Canım etrafımda yüzü gözü elleri ayakları davul gibi olup 25 kilo alıp 4 kilo bebek doğuranlar var belkide seninkide hamilelikten heryerinin şişmesidir tabi ama öncelik tansiyonunuzu ölçtürün Allah korusun zehirlenmeye kadar gidebilir 🤦♀️ Sağlıkla doğurun insallah 🤗💙
Eylulmom 1 hafta boyunca her gün tansiyonunuza batırıp bi a4 kağıdına yazın bunu doktora muayene olmaya gittiginizde gösterin muhakkak büyük tansiyon küçük tansiyon ve nabız olarak