Esrarse bir gecede üredi bende mikrop canım salı gecesi idrar verdim birşey çıkmadı çarşamba sabahı doktoruma gittim verdim bakteri üremiş 24 saat idrar topladım cuma test sonucu aldım enfeksiyon cıktı bir günde olan birşey yanma akintim vs yoktu birde benim