Defnemm22 Bir çok şeye faydasi olduğunu duydum.Hamilelerde ödemi önlediğini okumustum.Deneyen varmi merak ediyorum.
eminesbr Defnemm22 canım gebeliğimin başından beri cevizi her türlü tüketiyorum bebeğin beyin gelişimi içinde doktorlar çok önemsiyor birde her gece suya koyup sabah aç karnına önce onu tüketiyorum açıkçası benim bağırsak hareklerimi de düzenledi
Tugcehar87 Defnemm22 iç cevizden bahsediyorsunuz değil mi kabuk da varsa doktorunuza danışın derim ama iç ceviz suyu kabızlık için bile kullanılıyor diye biliyorum
Kurbagaannesi Defnemm22 ben içiyorum çok faydalı kabızlığa da iyi geliyor kolestrols iyi geliyor falan filan 💁🏻♀️
Glsnkutayy eminesbr merhaba emine ben de 8+4üm herhangi bir sakıncası yok değil mi? Ben de huzursuz bağırsak sendromu var çok iyi geliyor wc için içmeli miyim?
Elifutangan Kurbagaannesi merhaba bir zararı olmadi değil mi bebeğinize intte doğru düzgün bişey yazmıyor😐