Glsmfth Kızlar göğsünüzden süt gelmeye başladımı benden daha bişey gelmiyor korkuyorum sütüm olmaz diye 😔🙏🏻
Belinya Glsmfth benim 20. Haftadan beri şeffaf jel gibi sıvı geliyor halada sikinca aktığını görüyorum. Ama süt değil herhalde o
Poncikpandaa Glsmfth benimde gelmedi🤷🏻♀️ ve kendilerini saldılar tombul tombul memelerden eser kalmadı😂 akışına bıraktım valla
Seymakayaoglu @Glsmfth bende 30 + 4 canm ama daha hic süt falan gelmedi gelemesimi lazim yoksa gelmemesimi anlamadim ama ilk baslarda bayagi sismisti agriyordu son 1 aydir yumusadi civik gibi oldu anlamadim
Tuanam01 Gelmesi lazım diye bişey yok herkes bir değil mesela benim ilk ve ikinci bebeğimde çocuk emmeden sütüm varmıydı ağrısı sızısı şişliği yoktu ne zaman bebeğim ağzına aldı sütüm hemen geldi ve hep erken doğum olduğu halde RABBİM e şükürler olsun 🙏 ama kardeşlerimin eşleri yani gelinlerimiz 5 ayı geçer sütü gelir hatta doğumdan önce baya baya gelir di üstleri yaşardığını bilirim ikisininde bende hiç olmadı ama. Yani kimse bir değil gögsün büyük olunca çok sütlüsün diyede bişe yok küçük olunca sütün olmicak diye de bişey yok rızkı veren RABBİM süt bir sır dır rabbim nasıl dilerse öyle olur güzel düşün canım 😊
Yasemincifci Glsmfth illa gelecek diye bir şey yok canm gelmiyor diyede sütun olmayacak diye bir şey yok içini ferah tut