rumaslan Seymakayaoglu ağrilarim geçti çıkıyorum hastaneden hastanede rahat edemedim enfeksiyon kapcm faln diye agrım yok imzayla çıkıcam
Seymakayaoglu @rumaslan sevindim cnm adina haklisin evde daha rahat edersin insallah zamaninda hayirli dogum haberlerinide aliriz 😘😘