Boossgrl canım iştr şeker yüklemesini bu yüzden yaptırıyorlar kötü birşeyde değil bir dilim baklavaya eşit bir şeker verdikleri.keşke yaptırsaydın şekeri olan hamilelerin bebekleri çabuk gelişiyor ve kilolu doğuyorlar araştırma hastanene git bir muayne ol bence