Sibel4 Merhaba hanımlar gerçekten saymakta zorlandığım bir sayım doktorlara göre ayrı hesaplarıma göre ayrı🙈🙈🙈çözemedim gerçekten şaşkınlıkla soruyorum 23+1haftalık hamileyim kaç aylık oluyor?
Hzlhakko Elininanasi bir şey dicem şimdi hafta hafta sayıyoruz bildiğimiz haftalar yani sen neye göre hesapladın
Elininanasi Hzlhakko canim ben adet tarihime gore hesap yapiyorum.ultrasiona kalinca 25 +4 gosderiyo.ama ben son adete gore 22+6iyim su an
Hzlhakko Elininanasi ya bende şaşırdım internete bakıyorum doğru diyorsun bildiğimiz 7 günü hafta hafta saymıyor bu ne demek şimdi bende ultrasona göre 1-2 geri yada ileri çıkıyor bazen ama haftalık aylık hesaplamak bildiğimiz matematik değil mi 🤯🤯🤯
Elininanasi Hzlhakko evet 41 hafta 9 ay 10 gunluk sayilir Canim o bebeyin gelisimi zaten Bebeyin olcumleri onde geride gidiyo o uzden.benimki onde gidiyo.
Elininanasi Hzlhakko canim sen ne olur olsjn adet tarihi gotur.ireli geri bebeyin gelisimidir sadece.benim bebeyim 21 haftalikda 23 24 gosderiyodur kilosu boyu.simdide boyle Ama ben adetw gore goturdum canim
Hzlhakko Seymakayaoglu bende ya uygulama var diye bildiğimiz matematik hesabı yapıyoruz neyse ki 10 gün önce yada sonra birsey olmaz 😁
Hzlhakko Elininanasi sağol canım ya bende benimle dalga geçecek herhalde falan diye düşündüm ama gerçekten ilk gebelikte kafada bir sürü soru oluyor evet doktorum kaydetmişti onu ki bende asla unutmam 😁