Mimiksusam Tomurcuk18 Bende sadece MTHFR c677t homozigot ama doktorum kararı bana bıraktı 4yıl sonra olduğu için bende ben her tedbiri almak istedim
Merveihsan42 Mthfr 1289c genim homızifot coraspin folik asit veb12 yeterli dedi doktorum onlarınkullanıyorum
Mimiksusam Merveihsan42 Aslında doktorumda bana öyle dedi ama sen bilirsin dedi bende ben tedbirli davranmak istiyorum dedim
Vet-hek-meri İki gen homozigot mthfr 298c ve pai bende iğne ve coraspirin kullanıyorum aylar öncesinden de folik asit ve vitaminlere başladım sakın iğneye gerek yok diyen doktorlara inanma mutlaka kullan homozigotsun çünkü
Mimiksusam Vet-hek-meri Bi kaç perinatologla görüştüm ikisi kullanman lazım dedi ikisi gerek yok yazdı 2tıbbi genetik doktoruyla konuştum biri gerek var dedi biri gerek yok dedi..Kendi doktorumda aslında gerek yok ama siz bilirsiniz dedi bende zararı yoksa ben kullanayım dedim coraspirin ve oksapar verdi.Bende kullanma taraftarıyım 4yıl sonra ilk defa hamile kaldım
Tomurcuk18 Mimiksusam Coraspin yeterli olabilir tek gen olduğu için ama istersen iğne de kullanabilirsin karar senin.
Hafsamm Duuyguum anladım canım da veb12 yazınca dedim başka bişey mi iğne dozu falan mı? Die sordum arkadaşa iğne doZu ise Nie o yüksek die soracaktım🤷🏻♀️ Bide o kadar yüksek doz var mıdir die meraktan 😓 yoksa anladım kafamda deli sorular işte 🤤
Mimiksusam Tomurcuk18 yüzyüze bi peritanalogla görüşmek istiyorum o zamana kadar iğne kullanacağım.sizin hangi genlerde var
Duuyguum Hafsamm bende de hata düzeltmeleri yapmışsında bir postta bazı kişilerde bu tiktir çünkü takıntılı bir durum 😅 b12 demiştir ama bence
Hafsamm Duuyguum aynen canım ama valla kimsenin yanlışını düzeltmem uğraşamam öyle şeylerle de ☺️ Bence de B12 demiştir ama yine de değilse die sorayım öğreneyim ddim 😌
Hafsamm Duuyguum Canım bende de hata düzeltmeleri yapmışsın da başka postta derken valla burayı da anlamadım ben.mi laf düzeltmişim 🤷🏻♀️
Tomurcuk18 Mimiksusam *MTHFR C677T ; homozigot mutant *B-fibrinojen -455G>A ; heterozigot taşıyıcı *ACE I/D ; D/D *Apo E E2/E3/E4 ; E3/E3 Doktorum bu konuda cok iyi, istanbuldaysan bi görüşmeni tavsiye ederim.
Mimiksusam Tomurcuk18 Teşekkür ederim şimdilik oksapar ve coraspirin kullanıyorum Rabbim bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Sm6161 Tomurcuk18 merhabalar üzerinden baya geçmiş ama benimde sonucum aynı sizinki gibi beta fibrinojen heterezigot mthfr c677t homozigot apoe e2,e3,e4 e3/e3 nasıl bi yöntem izlediniz gebeliğiniz nasıl geçti öğrenebilir miyim