Pemb Merhaba 👋 sanırım 5-5,5 haftalık gebeyim dün 4-5 saat aralıklarla pembe, bugün 6-7 saattir sildikçe gelen kahverengi bir akıntı var. Korkulası birşey mi fikri olan var mı? 🥺
Minikkkuzummm Pemb Canım normal olduğu da oluyor anormal olduğu da. Kendini çok yorma ,ayaklarını dikip yat, ama doktoruna da görün mutlaka.
Pemb Depresif_polyanna doktorum gömülme yerleşme akıntısıdr dedi. progrestan kullanmamı istedi 1 hafta. Parça pıhtı gelirse kork dedi ama yine de biraz panik yaptım sanırım.
Depresif_polyanna Pemb o zaman içerideki kan koyulasmistir kahverengi olduysa durmuştur. Yine de doktorunla iletişime geç kafanda soru işareti olmasın
Hilalbektas 8 haftalık gebeyim geçenlerde bendede oldu doktorum hemen gelmemi söyledi. Ultrasonda bebeğe baktı ilişki ve yolculuğu yasakladı bence görünmende fayda var 🙏🏻