Ayyliin Kızlar selam.. Doğumuma tam olarak 16 gün kaldı. El prmaklarımda inanılmaz bi kasılma ve ağrı var kitlenip kalıyo oynatamıyorum sizlerde bu durumu yaşayan varmı? Ve bacaklarımda çok ağrıyo zor adım atıyorum inşallah tez zamanda kavuşurum miniğime de ağrılarım son bulur 😔😔😔
SnmGzi Ayyliin birebir aynısını yasadım 36 haftalıgım ve bunun tek sebebi magnezyum eksikliği soda tüket ve doktorunun verdiği magnezyumu sakın aksatma ben toparladım cok şükür
Ayyliin SnmGzi hergün mutlaka bir tane soda içiyorum hatta bugun hızımı alamayıp 2 tane içtim canım. İnsallah toparlanır tez zamanda 🙏🏽🙏🏽