Feeling07 Merhaba 35. Haftama girdim göğsümün altı inanılmaz uyuşuk ve deli gibi kaşınıyor. Resmen acı çekiyorum içten bir acı var bıçak batırıyorlar gibi benimle aynı durumda olan var mı?