seydaeg bende 27+5 deyim doğuştan vsd aort quartasyonu ve trikispit ve mitral yetmezliğim var. şimdiye kadar ilaç almadım enjeksiyon fraksiyonum iyi olduğu için . Biz de normal doğum düşünüyoruz drumla. Nefes darlığı , çok kilo aldıysanız kalbi yorabilir çocuğa ek olarak. Ben de de geçen ay oldu . Yürüyüşümü arttırdım bu ay daha düzenli beslendim ve geçti. Bronkospazm varsa o da ek sebep olabilir bence.