Sarkac cinsiyeti aynı oda erkek ve ilk bebeğimden okadar fazla hareketliki karnımı delip çıkacak sanki. Ve diğer oğlum şuan 11 aylık hiç yerinde durmuyor aksama akdar ayaktayım düşün 🤣🤣 hiç bir kontrolde sknti yaşamadım sadece bitane küçük çocuğun olduğu için sürekli ayakatasin ve buyuzden ağrıların oluyor ama dikişlerde sknti yok şimdiye kadar. 38. Haftaya gün verdi inşallah. Hatta ilk gittigim doktor devletteydi normal kontrolde öğrendim ben hamile oldugumu 2 aylık hamile kalanlar var sknti yapma allah bunu lütfetmiş sana şükret dedi. sadece ağrın ilkine göre çok olur dedi okadar oda çatı ağrısı dayanilmicak gibi degil. 2 hafta önce doktora kontrole gittim sen gene iyisin bi hastam 3 ay önce sezeryan oldu gene hamileymiş dedi. Tamam normal değil rahim toparlamadan ama allah lütfetmiş nasip etmiş herseyde bi hayr vardr Bazı doktorlar risk almak istemiyor bence bi doktora daha git aldırmayı düşünme derim.