Tgbatem şuan keşke yerinde olsam dedim içimden 😏 38 haftanın içindeyim acabaa ne zaman gelecek diye düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım aetik gelsin diye 🙄 ara ara bakabilme konusuna bende takılıyorum ama biz 9 ay mucizevi bi şekilde içimizde büyütüyoruz rabbim böyle bir güzellik vermiş bize çok şükür çokta iyi bir anne olursun merak etme benden büyüksündür belki 23 yaşındayım annemin yanındayım şuan eşim yurt dışındaydı geldi burda kalıyoruz mecburen diyorum ki anneme hiç vermem çocuğu heralde herşeyi kendim yapmaya çalışırım onu kucağımdan falan bırakmam asla diyorum ilk olunca böyle oluyordur belki bilmiyorum ama rabbim sağlıklı sihhatli kucağına almayı nasip etsin yavrunu inşallah en güzel en rahat şekilde ama herşeyden önemlisi kotu düşünme hep iyi şeyler düşün bol bol dua et annesi onu kucağına alınca bence bütün dusuncelerin gidecek 😍 o kendine baktracak zaten ister istemez bakçaksın 😘😘