CansuAydemir88 pozitif dusun ben bebekleri uyarıyorum en az 8 gun daha ordasınız haberiniz olsun diye 🙈 kotu dusunce kotuyu cekiyor hic erken doguracagımı dusunmedim ben. simdi sancılarım cogaldı baya Allah bilir en dogru zamanı ama İnşallah gonlumuze gore olur. hftadan ziyade saglıkları onemli Allah korusun bebeklerimizi. bu arada hiç sancı cekmiyorsan baya iyi ben o zamanlarda da gun icinde yasıyordum birkac kez simdi nerdeyse 1 saatte bir sancı giriyor.