Ayserose Kızlar canım acayip kola isdiyor,zararlı oldugunu biliorum ama ne yapıcam bilemiyorum aranızda tüketen varmı
Duuyguum Ayserose az önce içtim zero olanından farkı var mıdır bilmiyorum ama içtim yine de napim canım çekti
issss Ayserose Surekli olmasada arada sirada iciyorum ilk haftalardan beri cok degil ama 10 gunde haftada 1 kere falan bir bardak o kadar.
brldmr Ayserose ben tukettim cok zararlı bir suru kimyasal. cok uzuldum her seferinde de insan nefsine hakim olamıyor ne yazık ki. ama simdi meyve suyuna gectim belki alternatif olabilir sizin icin de o da zararlı ama napcaksın 🙁
[silindi] Ayserose bir iki kez portakallı olandan da normalden de içtim çay bardağında fazla abartma buz gibi iç oh için serinler biraz😂
oykusss [silindi] Canım çekti öyle yazınca , Benim koca da izin vermiyor yasak diyor. Doktora sorucam biraz içeyim noglursuun diye 🤣🤣🤣🤣
Sumeyyye Ben kısıtlamadım kola da içtim cipste yedim gayette güzel doğurdum bebemi😂 bu kadar kasmayın kendinizi💁♀️☺️
Sweetybaby Sumeyyye bende sizin gibiyim. 27 haftalığım ama canım ne isterse yiyip içiyorum. Meyvemi de yiyorum kola mı da içiyorum cipste yiyorum 🙈🙈 napıyım canım istiyor
Ozlemsvr Ayserose Ben canım çektiğinde içerdim canım. Iç ama bir bardak icin de kalmasın. Sürekli tüketme ama, onu yeme bunu yeme yok öyle bir şey.. Canin cekiyosa ye ama sürekli değil bir seferlik yani gözün kalmasın 😊
Ayserose Ozlemsvr tşkler cnm bende ne yalan söylim fazla kısıtlayamıyorum kendimi ama öyle her dkda içmiyorum
Ozlemsvr Ayserose seni anlıyorum hamilelikte sevmediğin şey bile gözüne tatlı gelebilir. Öyle şu zararli bu zararlı diye kendini strese sokma nefis sonuçta bu..Hamilelikte aman boşver yemeyim diyemiyosun ki 😊
Emine071 Ayserose bende içtim 30 haftalığım bişey olmadı çok şükür ama limonlu Sodaylada kendimi Kandıra biliyom öyle şeyler dene
Eylul0212 Ayserose ben 21+2 yım . Ama az da olsa içiyorum dayanamıyorum ya. Yalnız içersen de normal kola iç zero içme derim. İçinde aspartam var çünkü
Ayserose @gayecee @sümeyyye @[silindi] @Duuyguum @brldmr bu arada cinsiyetleriniz ne kıxlar bende merak içindeyim 12 haftada erken dedi doktorum
[silindi] Ayserose benim ki erkek canım 16da söyledi değişmedi de biraz sabret içine ne doğuyor benim de eşimin de içine erkek doğmuştu nasip erkek ❤️ Eltimin kızını gördükçe de ah ah kızlarda bal diyorum ama evlat evlattır 😂
brldmr Ayserose benim 35+5 biri kız biri erkek ikizlerimin 🤲🏻 saglıkla gelirler İnşallah hepimizin bebekleri. istatistik tutuyorsan bana bu sene erkek senesi gibi geliyor. cogu arkadasım erkek bebek bekliyor
Ayserose Duuyguum nasıl gecdgini anlamicaksın birden 12 hafta olduk bile ama heran öyle şimdide zaman bende durdu sanki 🥰🥰