Belki hatırlayanlar olur birkaç gündür doktorumun raporunun bitmesini bekliyordum. Zaten sezeryan olacağım için 39 haftalık olmama rağmen gün alamamıştım. Tam doktorumun başlayacağı sabah hafif hafif suyumun geldiğini hissettim hafif de ağrılar var belime giren neyse sabah erkenden sora almak için hastanedeydim . Doktor muayene sonrası nst ye gönderdi çok ciddi ağrılar vardı. Ama ben hissetmiyorum suyum da bacaklarımdan aşağı sızacak kadar olunca hemen yatışımı yaptı sezeryan ile kavuştum yavruma ilk akşamım bir yarım saat çok ağrılı geçti sonra hafiflemeye başladı rabbim tüm anneleri sağlıkla kavuştursun yavrusuna 🍼🍡💞