nurkiyak canim ben ilk sezaryanda hastaneden verilen hastabezini kullanmistim ama hic rahat degil kocaman falan. Depent alicam. Yan komsum elinde kalan m bedeni verdi ama suan tam oluyor doguma kadar genislersem olmaz diye bugun L bedenini almayi dusunuyorum. Evde denedigim cok rahat ayni kilot gibi cikarmasi da kolaymis yirt at.