Elwing6 Sarikis vera ismini cok begeniyorum ..fazla dini icerikli diye ben koymak istemedim sana fikir olsun..gunahtan sakinmak demekmis
Semosh Kızım olursa ya Aysima ya da Asel hafsa. 🌼💕 Aysima hep hayalimdi Ama şuan değişti gibi Asel hafsa daha sıcak geliyor 😅🙊
semrakarahan Zeynepmom ikisiylede Meryem vefat eden kayinvalidem adi Şura yida eşim koymak istermis hep herkez uyumlu ikisinide bi anda kullanabilrsiniz dedi bide her ikisinindr anlamlari guzel