esrazafer canım benim 33 haftalikken plasenta aşağıda dedi gidişata göre karar vericez dedi simdi bebeğim inmiş aşağı sorun kalmadi.Sende bekle 30 haftaya kadar inşallah duzelir ama eğer tamamen kaplamissa sezeryan şart olur birde bu tarz gebeliklerde kan kaybı olucagi için tek doktorla sınırlı kalma kan bankası ihtiyacının karşılanacağı bir hastane bulman da faydalı olur ama daha yeni hamilesin düzelir sıkma canını bana da dedi ama düzeldi