Saratln sukriye3207 19 haftada yapıldı.. yaptırmanın bi sakıncası yok. Ben korktum burdaki yorumları okuduktan sonra. Ama hiç acımadı.. hafif kolumu kaldırırken ağrıyordu oda çok az aşı oluyosun sonuçta
Pnrarvn Yaptırmanın bir zararı yok ama yaptırmamanın ve hastalığı kapmanın çok acı bir sonu var ve her türlü zor olan bu sonun çok acılı bir şekilde olması dahada zor ufacık bir iğne ve ben ilk dozu oldum hiç ağrım olmadı iki gün kolumu kalırınca bir ağırlık hissettim o kadar bence riske armayın ve yaptırın herşeyden heryerden bulaşabilir tetanoz